
Naša polica za reklamacije traje 30 dana od trenutka prodaje. Ako je prošlo više od 30 dana, ne možemo Vam ponuditi potpuni povrat novca ili zamjenu.
Da biste mogli dobiti povrat, Vaš proizvod mora biti nekorišten i u istom stanju kao prilikom primitka. Mora biti i u originalnom pakiranju.
Da bismo potvrdili reklamaciju, morate imati i račun koji dokazuje kupnju.
Povrat
Nakon što smo dobili reklamirani proizvod, javit ćemo Vam se povratno e-mailom da smo ga primili. Također, javit ćemo stanje Vaše reklamacije (je li prihvaćena ili odbijena).
Ako prihvatimo Vašu reklamaciju, dobit ćete povrat novca na svoju karticu ili na originalni oblik plaćanja unutar nekoliko dana.
Sredstva nisu primljena
Ako niste još dobili svoj povrat, molimo da opet provjerite svoj račun. Nakon toga kontaktirajte svoju banku jer nekada je potrebno neko vrijeme da se procesuira plaćanje. Ako ste ovo sve napravili i još niste dobili svoja sredstva, javite nam se na prodaja@mojamaskica.hr.
Proizvodi na akciji
Reklamirati se mogu samo proizvodi koji nisu kupljeni uz popust.
Zamjena
Zamijenit ćemo proizvode samo ako su na neki način oštećeni. Ako želite zamijeniti svoj proizvod za drugi koji je identičan prvome, javite nam se na email adresu prodaja@mojamaskica.hr i pošaljite svoj proizvod na adresu Ulica Kneza Branimira 24, 10000 Zagreb.
Gdje vratiti proizvod
Ako želite vratiti svoj proizvod, pošaljite ga na adresu Ulica Kneza Branimira 24, 10000 Zagreb.
Trošak poštarine snosi kupac i taj iznos se ne uračunava u povrat. Ako dobijete povrat novca, cijena poštarine će se odbiti od konačnog iznosa povrata.
Oviseći o tome gdje živite, možda će biti potrebno nekoliko dana da dobijete svoj proizvod.
Treba Vam pomoć?
Ako Vam treba pomoć ikakve vrste, javite nam se na mail prodaja@mojamaskica.hr.